Academiejaar
2024-25
Komt voor in:
- Educatieve bachelor in het secundair onderwijs, trajectschijf 3
Dit is een enkelvoudig opleidingsonderdeel.
Studieomvang:
24 studiepunten
Omschrijving volgtijdelijkheid
Op dit opleidingsonderdeel is er geen volgtijdelijkheid van toepassing.
Totale studietijd: 432,00 uren
Mogelijke grensdata voor leerkrediet: 01.12.2024 (Academiejaar)
Dit opleidingsonderdeel wordt gequoteerd op 20 (tot op een geheel getal).
Tweede examenkans: wel mogelijk.
Docenten: Impens Lester, O'Neill Philip
Taalvak: Nee
Onderwijstalen: Nederlands
Kalender: Semester 6
Leerresultaten en -doelen (lijst)
Code | Omschrijving | Niveau | Categorie |
OSO/0224 | OLR2-A7 De student zoekt actief naar situaties om systeemdenken met de lerenden toe te passen (verschijnselen met lerenden bestuderen als een geheel met een onderlinge samenhang en een wisselwerking met de omgeving).
| 1 | ALG |
OSO/0311 | OLR3-A2 De student gaat kritisch en spontaan op zoek naar nieuwe domeinspecifieke, vakinhoudelijke en vakdidactische kennis en inzichten en volgt recente ontwikkelingen. | 1 | ALG |
OSO/0910 | OLR9-A2 De student neemt deel aan het maatschappelijk debat over ruimere onderwijskundige thema’s, over het beroep van de leraar en zijn plaats in de samenleving, ook in internationaal perspectief.
| 1 | ALG |
OSO/1009 | OLR10-A3 De student werkt samen met anderen om in het onderwijs duurzame ontwikkelingsdoelstellingen na te streven.
| 1 | ALG |
Omschrijving Onderwijsorganisatie (lijst)
Omschrijving Evaluatie (lijst)
Evaluatie(s) voor de eerste examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
tweede examenperiode binnen examenrooster | Mondeling | 100,00 | Individueel gesprek waarin de student de doelen aantoont. |
Evaluatie(s) voor de tweede examenkans
Moment | Vorm | % | Opmerking |
derde examenperiode binnen examenrooster | Mondeling | 100,00 | Indidividueel gesprek waarin de student de doelen aangeeft. |